esmaspäev, 23. detsember 2013

6. klassi õpilase huvitav kool

Sihtasutuse Noored Kooli tegevjuht ja Huvitava Kooli nõukoja liige Kristi Klaasmägi kirjutab 6. klassi huvitavast koolist.

Ma juba ootan esmaspäeva hommikut, eriti ajaloo projekti. Esitame seda hoopis inglise keele tunni ajal, aga ajalooõpetaja andis meile ülesanded ja juhendab ettevalmistusi. Geograafiaõpetaja juures käisime ka. Minu grupp uurib inimasustuse tekkimist. Kõige raskem oli jagada rolle, kõik tahtsid sama asja teha. Aga siis oli meil tund kokkulepete sõlmimisest ja suhtlemisest ning õpetaja aitas üksmeelele jõuda. Ma ei saanud oma sõpradega ühes grupis olla, aga see ei olegi nii hull. Isegi üks poiss, kes tuli meie kooli alles eelmisel kuul ja on natuke naljakas, on täitsa okei. Ta tõi mulle raamatu, kus on pilte minu osa kohta.

Meil käivad õpetajad kogu aeg üksteise tunde vaatlemas, isegi linna teise kooli õpetajad tulevad. Pärast tunde nad istuvad ja räägivad omavahel, ise ütlevad, et on nende kord õppida. Mu ema oli ühe päeva abiõpetaja ja õppis koos õpetajatega. Ta rääkis, et kui nemad koolis käisid, siis õpetajad ikka õpetasid ja lapsed kuulasid. Me kuulame ka, muidu ei jõua tunnis mängudeni.

Meil on palju grupitöid, mata tunnis on meil sageli võistlused. Lahendame võistkondadega ülesandeid. Kõige rohkem punkte saab selle eest, kui kõik võistkonnas oskavad ülesannet pärast lahendada. Meie võitsime, sest tunni lõpuks kõik oskasid murde taandada. See oli tegelt väga hea tunne, mitte sellepärast, et võitsime, vaid et meil oli kõige parem meeskond.

Mu vanem vend ütles, et kaks aastat tagasi olid koolis asendusõpetajad ja meie oma õpetajatel oli seminar. Kui nad tagasi tulid, olid nad teistsugused ja rääkisid ühistest kokkulepetest ja väärtustest. Ta ütleb, et nad on nüüd veidi spordimeeskonna moodi. Nad naeratavad küll palju, aga ma ei tea, kas nad enne siis ei olnudki sellised.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar